Sa nu fim atat de ortodocsi

Smerenia de ieri a devenit atotsuficienta imbracata in haine de eruditie teologica universitara, dar fara autoritatea pe care o avea odata, gratie simplitatii si trairii curate.

Reflecții creștine


Intr-o seara, o tanara din Biserica noastra se apropie de mine, se prezinta si-mi propune un lucru amuzant. « Imi fac lucrarea de diploma pe tema convergente confesionale.Vreau sa te pozez in Biserica Catolica, asistand la slujba, si apoi si la seara de tineret evanghelica, Vox Dei. « Cativa tineri ii spusera fetei, studenta la jurnalistica, ca eu sunt catolic. Ca sa vedeti numai cat de mult ma cunosc tinerii din comunitate, ca nici ce confesiune sunt nu stiu. I-am explicat fetei ca am simpatie fata de anumite aspecte din lumea catolica, dar ca sunt protestant convins, motiv pentru care nu ma incadrez in tiparele proiectului ei. « Nu-i nimic », mi-a raspuns ea, « esti mai catolic decat multi dintre catolici ». Aici i-am dat dreptate, desi i-am refuzat respectuos propunerea.
De cateva zile, ascult un post de radio al miscarii evanghelice din cadrul Bisericii Ortodoxe, numita Oastea Domnului…

Vezi articol original 1.468 de cuvinte mai mult

Multumesc pentru postare, like sau follow.

Cele mai bine evaluate

Follow Esti crestin? on WordPress.com
Daniel Vla - Ortodoxie, Țară, Românism

Creștinism ortodox, națiune, sfinți, eroism, istorie...

CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

EDUCATIE, COMPORTAMENT UMAN, SANATATE, CINE CONDUCE LUMEA, POLITICA, SOCIETATE

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Esti crestin?

“Prin aceasta vor cunoaşte toţi că sunteţi ucenicii Mei, dacă veţi avea dragoste unii pentru alţii”

INFERNUL

LASATI ORICE SERANTA, VOI, CEI CE INTRATI AICI !

Mediocrul adevarat

Cum trăim...

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Daniela-Iulia's Weblog

Bucurati-va pururea. Rugati-va neincetat. Dati multumire pentru toate

Viaţa la ţară

Viaţa la ţară

Reflecții creștine

Andrei Pătrîncă

Franchezza

un blog sincer

Ascultarea Credintei

"Iar Aceluia care poate să vă întărească, după Evanghelia mea şi propovăduirea lui Isus Cristos, - potrivit cu descoperirea tainei, care a fost ţinută ascunsă timp de veacuri, ... a fost adusă la cunoştinţa tuturor Neamurilor, ca să asculte de credinţă..."

ciumacenco

o poziţie reală

Personalitate autentica

Prefer sa fiu criticat pentru ceea ce sunt decat iubit pentru ceea ce nu sunt.

