Căsuţa din lut

Purtată de viaţă în gânduri nestinse
Dar stinsă din viaţă cu stelele-aprinse…

Denisa Aricescu

Căsuţa din lut

Pe prispă,
bătrânul Mai aşeza flori de in la picioarele bătrânei
care îmi ţesea zilele la război
şi îmi pregătea opincuţele pentru destăinuirea vieţii.
Am plecat din mâinile anotimpului.
Păşeam agale pe cărare
paşii mi-i pierdem, necunoscuţi în zare…

Gârbovită de soarele puternic
am căzut la poalele muntelui,
într-o vale dincolo de înstrăinare.
Ţi s-a făcut milă, eram însetată…
Mamă, m-am născut în braţele tale
şi mi-ai picurat viaţa pe buze…
Am crescut la pieptul tău
şi erai tot mai fericită cu mine de mână.
Tata, zâmbea…
(Mereu şi-a dorit o fetiţă.)
Eu creşteam,
în casa părintească am învăţat să cos
şi nu-mi coseam rochii-nflorate,
mi-am cusut poezii să-i ţină inimii de cald
pentru zilele de acum, mamă,
când străzile aglomerate au transformat uliţa copilăriei
într-un vers ce lasă draperiile desfăcute tot timpul la fereastră…
Noaptea când plâng,
îmi amintesc de trăistuţa pe care mi-ai…

Vezi articol original 128 de cuvinte mai mult

Multumesc pentru postare, like sau follow.

Cele mai bine evaluate

Follow Esti crestin? on WordPress.com
Daniel Vla - Ortodoxie, Țară, Românism

Creștinism ortodox, națiune, sfinți, eroism, istorie...

CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

EDUCATIE, COMPORTAMENT UMAN, SANATATE, CINE CONDUCE LUMEA, POLITICA, SOCIETATE

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Esti crestin?

“Prin aceasta vor cunoaşte toţi că sunteţi ucenicii Mei, dacă veţi avea dragoste unii pentru alţii”

INFERNUL

LASATI ORICE SERANTA, VOI, CEI CE INTRATI AICI !

Mediocrul adevarat

Cum trăim...

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Daniela-Iulia's Weblog

Bucurati-va pururea. Rugati-va neincetat. Dati multumire pentru toate

Viaţa la ţară

Viaţa la ţară

Reflecții creștine

Andrei Pătrîncă

Franchezza

un blog sincer

Ascultarea Credintei

"Iar Aceluia care poate să vă întărească, după Evanghelia mea şi propovăduirea lui Isus Cristos, - potrivit cu descoperirea tainei, care a fost ţinută ascunsă timp de veacuri, ... a fost adusă la cunoştinţa tuturor Neamurilor, ca să asculte de credinţă..."

ciumacenco

o poziţie reală

Personalitate autentica

Prefer sa fiu criticat pentru ceea ce sunt decat iubit pentru ceea ce nu sunt.

